06 december 2008

blessure is over. Gewoon weer aant trainen.

Hoi,

Donderdag, borrel van't werk. Een paar wijntjes (vind ik lekkerder dan bier, soms). En Sinterklaas was er ook. Enfin, met dat wijn in de benen toch maar naar huis gefietst, want wachten op een bus is ook niet fijn. En daarna even naar sportschool, de kuit uitproberen. Wel: dit ging goed, voelde in de verte nog wel iets maar toch: 8x500 @ 16 km/u zonder veel problemen. Iets licht in het hoofd, hoe zou dat nou komen?

Vrijdag wilde ik 5 kilometer loslopen want toch wel wat last van buikspieren (soort opstartpijn na 4 dagen nauwelijks lopen, denk ik). Het werden er 9 want ik verdwaalde, ergens achter in Roden!

Daarna nog even Pauw en Witteman gekeken, daar versprak de brave Neelie Kroes zich bijna... het ging over de bergbeklimmer Wilco van Rooijen, van wie de tenen afgevroren waren na een expeditie op de K2, en of hij dat wel kon maken,dat bergen beklimmen met thuis een gezin+kind. In elk geval zei ze iets als "Tenen zijn in een huwelijk niet nodig om..." toen een veelbetekenende stilte ".... ehh.. na te denken".

Zaterdag kracht:
- 3 sets van 22x 52 kg hamstrings (nee Ton het lukte me niet die 29x)
- 3 sets van 25x 170 kg legpress (een masters PR'etje)
- 3 sets adductoren 20x50kg (zwaar); abductoren 20x40kg
- 3 sets van 30x120kg andere legpress.

Eens kijken of ik hier spierpijn van ga krijgen. Denk het niet.
... toch wel iets (hehe eindelijk).
Zaterdag en zondag in totaal ook nog 21 km @ 12 km/u gelopen, gewoon rustig loslopen. Zo'n 12 km/u gaat reuze gemakkelijk.

Morgen misschien 5x1000 op de loopband, daarna woensdag met de loopgroep nog iets en dan zaterdag in Peize, 1 of 2 rondjes in principe voluit lopen... ergens in de 18 minuten over 5 km of ergens in de 38 op de 10. Wie weet.



POV

Geen opmerkingen: