02 februari 2009

een soort ziek

vandaag ziek gemeld,
was rillerig en niet okee. Beetje licht in het hoofd, iets hoofdpijn.

En dat was gisteren dan ook de reden (denk ik) dat de 8.3 kilometer niet helemaal goed ging. Ik voelde me prima (althans, benen goed), en startte in 3.39, 3.45... maar daarna ging het opeens erg zwaar, de door een ibu. onderdrukte hoofdpijn kwam weer wat terug, en ik voelde me slap. In zo'n 14-15 km/u ben ik verdergelopen. De laatste kilometer ging heel langzaam vanwege kramp in 1 kuit. Nouja... als ik in juni Buikema, HR, en JwN maar klop.

Op zich was dit loopje natuurlijk wel een lekker testje voor mijn liezen. En: helemaal geen last. Wel een ander (nieuw) pijntje in de lies, waarschijnlijk door de lange autorit ofzo.

Vanavond voelde ik me nog steeds slecht, maar een kort 44 minuten duurloopje doet wonderen. Opeens is alles weer okee, morgen weer aan het werk. Sporters herstellen snel.

POV

1 opmerking:

Anoniem zei

een soort beterschap gewenst