14 december 2009

Ik Drink Bier Want Geo Doet Dat Ook!

tistochniettegeloven, ik word eruitgelopen door een net een jaartje 2x/week trainende atleet! Weg met die HADD trainingen! Rammen zullen we! Verzuren en progressie is wat ik wil!
...

ahum...

Ik schets maar even het proces van 'eerste impuls' (zie boven) naar nieuw plan.

Na 6 weken waarin elke week wel 30-40 km op 14-16 km/u, wil ik mijn training even wat veranderen: komende 2 weken zal ik me meer concentreren op 1.20-1.21 halvemarathon snelheid, en enkele intensieve trainingen doen. Alles is nu sterk en goed belastbaar, door de afgelopen weken. Ik had geen enkele spierpijn/terugslag van zaterdag (daarom gisteren 19 km gemakkelijk gelopen T12, vandaag uurtje hometrainer). En als je sterk bent ben je belastbaar. Daarom enkele zwaardere trainingen:
- di: 8x1000 1'pauze rond 16 km/u
- wo lang 16
- do rust
- vr loopband 8000 op 16.5 km/u of op de weg 15.5-16 km/u
- za rustig 10
- zo lang 16
- ma rustig/rust
- di 6x1000 1' pauze rond 16.5 km/u
- wo/do rust/rustig
- vr/za beide dagen kort lopen
- zo Blijham 21.1

Een mooi plannetje al zeg ik het zelf.

POV

Geen opmerkingen: