21 maart 2017

Wel trainen niet trainen .... wel ziek niet ziek...

Vorige blog is al een tijdje gelden, 15 maart zie ik.


Daarna op de woensdag ging het goed: een 750 meter op 16 km/uur. Veel power,...

En op de donderdag: een eerste harde fietstraining. Het was zulk mooi weer!!!
40 kilometer met 2x4k windmee, waarbij ik zelfs een strava PR'tje scoorde....

Kortom: de benen zijn goed. We noteren ook 13x optrekken / 20x opdrukken.... Maar het lopen ging daarna niet goed: zaterdag/zondag/maandag een licht koortsig gevoel... zou er nog iets als ontsteking ergens zitten? Voet is nog wel wat rood... tja.

Vandaag, dinsdag, voelde alles wat beter: 30'fietsen en 3 km lopen a 12.4 km/uur... nouja....  maar de marathon Rotterdam raakt op deze manier een beetje uit zicht. Ik zou rustig kunnen lopen, 4 uur ofzo, maar dat vind ik eigenlijk niet leuk. Het gaat te langzaam, het is te saai, het levert verder niets op. Ik zou kunnen hazen, ja, dat is misschien een idee....

Maar voor het zover is hoop ik dat het herstel nu eindelijk eens een keertje doorzet....
...
POV

ps... in de tussentijd focus ik me een beetje op looptechniek. Er is een interessante mailwisseling met een lezer van mijn artikelen. Waarschijnlijk zal mijn volgende blogje over looptechniek gaan.

Ok nu bier.

Geen opmerkingen: