26 mei 2007

Uitgestapt...

Maar de snelste weg naar de finish was over het parcours dus: 39.00.

Na 5 km in 18.09 was het op, ik was wat duizelig/hyperventileren, en tintelingen in linkerarm, soort verdoofd gevoel, dit vertrouwde ik niet helemaal en dit liep ook enorm vervelend. Misschien ook te snel gestart, kilometers 3.27/3.32/3.39/3.44/3.49. En, 'geen pijn willen lijden', ik had misschien beter gewoon kunnen gaat trainen. Maar van tevoren weet je vaak niet hoe het gaat, soms moet je wat proberen!

Ik heb geen speciale doelen de komende tijd, ik zal eens even de wedstrijdkalender bestuderen.... 17/6 de 'acht van drachten' en daarna 23/6 de 'ripperdaloop', da's misschien wel wat.

Ook ga ik de krachttraining zoals ik die vroeger deed (legpress 150 kg) weer oppakken komende week. Nu is het moment.

POV

Geen opmerkingen: