16 november 2007

De halve marathon van Leens, vooruitblik

Nog even de laatste trainingen:
- Dinsdag 70 minuten (bijna 16 kilometer) gelopen, meer dan gepland maar het liep erg lekker...
- Woensdag 10x2 minuten met de loopgroep. Hierbij voelde ik moeheid, logisch...
- Vandaag een wedstrijdvoorbereiding: enkele minuten inlopen, 5x200 in 45 seconden, even loslopen, 10x100 meter in 19 seconden, en tenslotte 1000 in ongeveer 3.50. Nee hoor, dit is niet teveel, het voelt aan als een soort warming up.

Morgen, de halve van Leens, ik zie geen bekende/snelle lopers op de startlijsten staan, dus ik ga winnen!

Mijn bedoeling is niet om een scherpe tijd neer te zetten, maar gewoon om eens te kijken hoe het gaat na alle duurtrainingen.

Misschien geef ik mezelf een opdrachtje mee: eerste rondje (van 7 km) in 28, tweede in 27.15, derde in 26.30. Zoiets.


Ik kan den. Geen stress, geen verwachtingen, gewoon een goed ritme vinden.

Geen opmerkingen: