27 november 2007

dolf

Geen training maandag want ik kreeg een telefoontje dat er een plek Dolf Jansen in Groningen vrij was (dank G&J!),

Dolf is even oud als ik en loopt bijna even hard (want: net iets harder), ik heb strijd met hem geleverd in de heroïsche marathon Amsterdam 1996. Ook toen al: net iets harder. En hij houdt ook een BLOG bij. Verder houdt de overeenkomst op (hoewel je bij goed zoeken altijd oneindig veel overeenkomsten kan vinden).


Dan vandaag maar getraind, 16x500 (was van plan 10 maar het liep goed), allen in gemiddeld 1.50, pauze ruim een minuut dribbel, dus wat harder dan de laatste maand, en het was weer wennen. Pas na een keer of 6 kwam ik los en begon het makkelijker en technisch beter te lopen. Nog enkele 1.45's geklokt, lekker.

POV

ps. oh ja, vannacht maar 3 uur geslapen want: gisteravond wat spaghetti met smaakversterker E621 gegeten. Bijwerkingen: hartkloppingen, wakker blijven (viel in slaap om 6 uur vanmorgen, heel apart, ik dacht dat het aan mezelf lag, 'ik wil te graag slapen')...

Geen opmerkingen: