19 mei 2009

even een vitaminepil wegspoelen met een glas wijn

... of is dat soms niet verantwoord!

Gisteren L. ingelicht over mijn plan de strijd met hem aan te gaan vrijdag. Hij trok wit weg om de neus en ging meteen 4x1000 in 3.35 lopen, mogelijk om zich strijdvaardig te tonen. Maar dat speelt mij natuurlijk alleen maar in de kaart, hij zal moe aan de startstreep verschijnen. En ik uitgerust. Want gisteren kon ik helemaal niets, te moe van dagenlang trainen en bier drinken.

Vandaag, na de training, 10x500 in 13-16 km/u, twijfelde ik nog even over of ik toch niet in Groningen de Halve zou gaan lopen. Want mijn benen waren alweer helemaal goed. Ik zal nog ff een nachtje over slapen.
Overigens vroeg er nog iemand, "wat zou beter zijn voor je persoonlijke groei, lopen in Utrecht of lopen in Groningen", hier had ik geen antwoord op want hoe zou je dat kunnen beoordelen? Wat is persoonlijke groei eigenlijk en is dat wel te sturen? De gedachte om 'een beter persoon' te worden is vreemd want wat ontbreekt er eigenlijk op dit moment? Niets!

POV

Geen opmerkingen: