23 oktober 2011

Plannen en doelen

Na een intensief weekje met niet zoveel 'vrije tijd', alles was 100% opgevuld met grotendeels hele leuke dingen, nu een hele zondagmiddag/avond VRIJ. Niets hoeven doen is erg prettig.

Maar nu het lopen, ik voel me sinds vorige week erg goed. Donderdag/vrijdag/zaterdag telkens kort stukje gelopen (druk), vandaag een uur met loopgroep (en vanavond nog een uur T11). Eigenlijk voelt het al goed sinds ik met ijzerpilletjes begonnen ben, ergens in maart, maar nu pas ben ik ook blessurevrij.

##boring stukje over eigen doelen etc verwijderd##

Verder, vrijdagavond nog een magische 4 kilometer met dochter & zoon gelopen, ze lijken het net als hun ouders ook leuk te vinden, en het lijkt ze geen moeite te kosten. Ze sprintten me er zelfs uit op een 200 meter...

POV

Geen opmerkingen: