18 januari 2012

rib

Ook maandag fietsen: 1200 kcal. Kon voor het eerst 20 minuten op 250watt trappen dus met conditie lijkt niets mis. Na 10 minuten was HF nog maar slechts 148 wat een laagterecord voor dat wattage is. Maar na 20 minuten stond'ie op 156, en kennelijk zat ik dus boven mijn anaerobe drempel. Want als een HF blijft doorstijgen betekent dit dat er geleidelijk steeds meer lactaat vrijkomt.
Na die 20 minuten waren mijn benen aardig in de war want het lukte niet meer echt om de hartslag weer heel laag te krijgen. Bij 200 watt bleef op 140 hangen.

Mooie training!

De rib: ik kan eigenlijk nog steeds niet lopen, dat voelt heel vervelend. Vanavond maar even proberen, eventueel fiets ik mee met de training. De dokter gebeld, zij zei dat het waarschijnlijk geirriteerde tussenribspieren zijn... niets om je zorgen over te maken. Maar of ik toch maar even 'voor alle zekerheid' morgen langs wil komen.

Apeldoorn 27.5 gaat al erg moeilijk worden. Maar ik ga wel mee uiteraard!

POV

Geen opmerkingen: