20 december 2012

Blok 1 zit erin.

Vandaag een 4weeks trainingsperiode afgerond:
- 87 kilometer per week gemiddeld.
- inclusief fietskilometers, een aeroob equivalent van 101 km/week waarmee ik mijn doel haalde.
- gemiddeld 13 km/week rond anaerobe drempel getraind

Gisteren zo'n 8x hard de Leutingwolde tunnel door. Was ik niet van plan maar het was te leuk. Lekker naar beneden knallen en nog harder weer omhoog....

Vandaag, om het gemiddelde boven de honderd te tillen, moest ik minstens 12 km trainen. Het werd 8 lopen (vlot 14 km/u loopband) en 10 vlot fietsen (equivalent)... Was wel moeilijk, vooral mentaal. Want ik wilde niets liever dan gewoon nietsdoen, boek lezen. Maarja toch maar trainen want ik ben een trainingsbeest.

En nu ben ik moe, te moe eigenlijk. Maar... dat is natuurlijk ook wel een beetje de bedoeling van "training". Nu dan ook rusten en wachten op de superbenen.

En op het Krat.
Half Hoegaarden Wit half Leffe Tripel graag (en een hoekje voor 4 kersenbier)

POV

ps.. vandaag rustdag, morgen waarschijnlijk ook

pps... vandaag vergaat de wereld.
En ja! het is zo. Want elke dag vergaat de wereld en elke volgende dag ontstaat de wereld opnieuw. Elke seconde gaat 'nu' dood en ontstaat er nieuw 'nu', helemaal gratis en vers en mysterieus (want er is misschien wel een verklaring hoe alles gebeurt, maar er is geen enkele verklaring voor het feit DAT dit alles gebeurt). En wij zijn op een of andere zeer vreemde manier deelgenoot van dit merkwaardige gebeuren....
De verklaring DAT dit alles gebeurt, is gemakkelijk te verzinnen (God etc etc, of 'universele oerkracht') maar voor nu ga ik niet doen....




1 opmerking:

Anoniem zei

Ah, ik zal de bestelling ook doorgeven: 12 Hertog Jan bokjes, 6 Leffe Tripel (goed idee!) en 6 Duvel. Proost! PI