10 december 2012

Dat Krat Bier Ga Ik Pakken!

waar ik gisteren nog vastliep in filosofisch gewauwel, is vandaag de stemming compleet omgeslagen.

Het begon toen ik de buienradar, het weer morgen, checkte. Eerste gedachte, bah weer nul graden, gladde baan, trainen in de kou, uitglijden ipv lekker trainen.
Toen opeens: NEEEE ik kan dit gewoon naar mijn hand zetten! Vanavond lange tempo's loopband, schema even reviewen en alles is mogelijk!

En zeer gemotiveerd dus richting sportzaal.
2400-2200-1800-1600-1000-1000 op 16.2,16.2,16.4,16.2,16.6,16.2 km/uur. Pauzes 600 meter rustig lopen, totaal 16 km gelopen. De 16.2 km/uur voelde nog aeroob, HF154-155...
Prettig moe gevoel in benen, biertje erbij, ... ach mooi

Vervolg schema: ergens moet er nog een lange (28 km) duurloop in mijn Blijham-schema, voor mijn gevoel. Verder moet er nog een lange intervaltraining, bijv 6x2000, en een goede baantrainingen en lekker veel kilometers overal. Komende zaterdag Peize: mogelijk skip ik die, en concentreer ik me daar op de coaching... Inplaats daarvan vrijdag een lange duurloop...

Dit denk ik allemaal nu, maar zoals we weten kan de stemming weer omslaan. Morgen maar zien of dit plan nog geldig is.

POV

Geen opmerkingen: