09 januari 2006

Ik voel me goed en denk aan leuke trainingen

Zaterdag weer 6x1000, 3.52, pauze 1.00. Hartslag 148/100

Zondag met de loopgroep, we waren met zijn achten, wat minutenloopjes en een climaxloop.

Maandag 20x300 met 30 seconden pauze in ongeveer 61 seconden. Eigenlijk een soort routine training, het was koud en ik wilde toch wat intervallen doen, en uit voorzorg niet al te hard. Maar van routine trainingen houd ik eigenlijk niet, ik wil me op een training kunnen verheugen 'kan ik dat' 'hoe zal dat voelen'.

Daarom, morgen wil ik proberen 5 of 6x 600 te lopen in 2 minuten, een beetje meer de pijn opzoeken. Tja, dat vind ik nou gewoon leuker dan een rustig duurloopje of een expres ingehouden training.

Maar, het moet gezegd, als ik me niet goed voel komen de ideeën van 'leuke trainingen' niet eens in me op. Dus kennelijk voel ik me goed.

Afijn... tot morgen

Geen opmerkingen: