31 januari 2006

Tijd voor een evaluatie

Ik doe allerlei intervaltrainingen, ze gaan steeds harder, maar wat wil ik nu eigenlijk.

Als ik op deze manier doorga ben ik half februari in de beste vorm ooit als veteraan. Maar in juni zijn pas de NK veteranen 1500 meter (12 juni). Als ik daar 4.30 wil lopen (en dat wil ik) dan moeten er nu wat aanpassingen aan de training plaatsvinden:

- wat meer duurtraining en een 'zoladz' test om te bepalen waar ik de accenten moet leggen
- onderhoud van de techniek bij snel lopen ...

ach laat ik maar stoppen met deze evaluatie. Ik krijg al weer de kriebels van dit serieuze gedoe. Gelukkig mag ik zelf weten wat ik ga doen. Gewoon met de dag trainen en het leukste doen.

Vandaag niets gedaan. Wel van/naar werk gefietst in een tempo van 28 km/u (is voor mij rustig, met een hartslag van 125-130).

Net toen ik wilde gaan lopen (plan: 8x500 meter niet te hard) kreeg ik allemaal telefoontjes die afgehandeld moesten worden. Ach ja.

Geen opmerkingen: