12 januari 2006

Dan hier de leuke trainingen, en op Duvel loop je goed

Dinsdag mijn voorgenomen 5x600 gedaan. Dit ging moeizaam in 1.54 tot 1.59, met 2 minuten pauze. Het was even wennen deze training, lange tijd geleden dat ik langere snelle tempo's deed.

Woensdag een enorme groep: 25 m/v op de loopgroeptraining. Ze waren mede ook gelokt door het vooruitzicht op een borrel.
Deze grootte is wel de max. om de groep nog te kunnen overzien, het is lastig om de groep in het donker te overschreeuwen en in de gaten te houden. Hopelijk gaat nog een van hen de trainer loopgroepen assistent cursus doen zodat ik een assistent krijg.

Mijn eigen training woensdag: zo'n 5x 1500 meter in ongeveer 15 km/u. Opvallend was dat de HF vrij hoog opliep voor mijn doen (157), misschien nog moe van gisteren.

Daarna borrelen, en met een lichte kater vanochtend opgestaan.
Deze kater eruit gelopen met: 8x250 meter T18, pauze 30 sec. Daarna voelde ik me overmoedig en liep 8x250 meter T20, pauze 1 minuut. Vast helemaal onverantwoord maar ik vond het geweldig!

Tot later....

Geen opmerkingen: