14 december 2006

Een laatste training voor de Peizer loop

Gisteren, windkracht zes.

Zaterdag is in Peize de trimloop over precies bijna 10 kilometer (of 5 of 15), en het wordt mooi weer. Wind en regen. Wat moet je dan als laatste training doen, op zo'n woensdag.

Gewoon, een stukkie met de wind mee, en tegen de wind in, even voelen hoe dat is.

Met wind mee: fantastisch, vliegen en soepel lopen.
Tegen de wind in: duwen, kracht leveren, onverzettelijk zijn.

Gelukkig was het nog geen winter. Lekker warm, zo'n 12 graden, dus almetal een lekkere training.

Wat zal ik nog eens schrijven? Eigenlijk niet veel te melden. Maar hoe meer ik hier schrijf hoe groter de kans is dat een zoekmachine als Google deze pagina vindt, en die grafiekjes vind ik heel interessant. Op dit moment zit deze BLOG op ongeveer 20 hits per dag, en 30 page views. Vorig jaar was dat 3 resp 4. Opvallend is dat van die 20 hits, er zo'n 5 binnenkomen via de loopgroep roden website, dat zijn dus bekenden van mij die de link in hun favorieten hebben staan en elke dag even kijken of er nu weer iets interessants staat. Ook kan ik zien waarop mensen gezocht hebben die op mijn weblog uitkomen. Ik zie rare zoek-termen zoals "hardlopen afzien spierpijn" of "fietstraining winter" terwijl ik daar volgens mij nog nooit iets over geschreven heb. Maar goed....

Er valt ook niet zoveel over hardlopen te schrijven, het is op zich redelijk saai, je wordt er moe van en na afloop is het bier lekker.

Goed.

Tot morgen
Pov

Geen opmerkingen: