27 december 2006

kerstgedachten....

...
hoe die kleine kinderen goede vragen kunnen stellen, tijdens het voorlezen uit de kijkbijbel. "papa, wie is God?" en "waarom hangen ze Jezus aan het kruis", uit de mond van mijn 4-jarige zoon Twan.
Zie daar maar eens een begrijpelijk antwoord op te geven.

Papa had ook nog even gelopen, na gisteren tijdens de rustdag de voetbalwedstrijd FC Groningen - Sparta aanschouwd te hebben. Die rust van gisteren had ik expres gepland hoewel ik me heel goed en sterk voelde, maar ik had al 7 dagen achtereen gelopen en een week-PR van 71 km (sinds de laatste 6 jaar) geschreven. Iets in mij (een stemmetje dat 'ervaring' heet) zei dat ik een rustdag moest nemen.

Vandaag dus wel gelopen, een duurloop met als basistempo 13 km/u en 8 x 2 a 3 minuten 'vlot' erin (14.5 tot 16 km/u), dit voelde heel goed en sterk. Ik meen het effect van de duurweek al te merken.

l8r
Pov

Geen opmerkingen: