16 maart 2007

Tweehonderdjes

Hallo mensen,

Vandaag voelde ik mij voor het eerst echt hersteld van de halve marathon. Wel hier en daar nog kleine pijntjes, maar hele goede benen. Wat zijn dat dan, 'goede benen'? Als ik die heb kan ik moeiteloos een hoog tempo lopen, veerkrachtig en licht, zonder zware ademhaling.

En dan vind ik het het leukst om een of andere intervaltraining te lopen, dan kan je onder de dekmantel van 'wetenschappelijk verantwoorde training' lekker raggen!

Vandaag 25x200 meter in 39.8 gemiddeld, met pauze gemiddeld 35 seconden dribbel. Het meeste last had ik van de kou, met mijn dunne pant. Was het maar zomer.

Goed weekend!


ps. Gisteren hoorde ik viavia dat Richard Bottram (de man die bezig is 365 marathons in 365 dagen te lopen), op 6 mei Groningen aandoet. Details over de route etcetera laat ik weten zodra ik die informatie krijg. En hierbij de oproep om op die dag met hem mee op te lopen en fondsen te doneren voor de kankerbestrijding. Interessant!

Geen opmerkingen: