31 juli 2007

een marathonweekendje

Zaterdag 12x500 in gemiddeld 1.43.3, ging lekker en vlot, met 50 seconden pauze. Geen last meer van de achillespees, dus het sein op groen voor een lange duurloop op zondag.

En die ging lekker, ik ging verder dan ik in jaren gedaan had, 2 uur en 1 minuut, zo'n 26 kilometer (moet het nog even opmeten met google). Het eerste uur ging heel lekker en gemakkelijk, maar na 1 uur 53 was ik opeens leeg en strompelend bereikte ik de voordeur. Oude herinneringen van de periode rond 1997 werden weer losgeweekt, deze lange duurloop was wat dat betreft een behoorlijke trip!

De route: Roden-nieuwroden-leek-midwolda-lettelbert-leekstermeer-leek-roden.

Na zo'n 1.50 uur bedacht ik me grinnikend dat bijvoorbeeld een Dr. Romanov zoiets als dit vast nog nooit gedaan heeft... voelen hoe het is om lang en ver te gaan en leeg te zijn.

Loopgroep: morgen nog geen training, er is iets tussen gekomen. Komende zondag wel!

Groet
POV

Geen opmerkingen: