27 juli 2007

Masterplan Marathon

Rechts, onder 'mijn schema' heb ik een globale opzet voor mijn marathonvoorbereiding Rotterdam'08 geschetst. Het is nog niet definitief dat ik die marathon loop (ik wil in het najaar eerst eens kijken of ik de training goed aankan en niet allerlei problemen met blessures en moeheid krijg), maar dit is wel de opzet. Ik denk met ongeveer 100-110 km/week in de laatste 8 weken tot dicht bij de 2.40 te kunnen lopen (misschien overschat ik mezelf totaal, maar aan de andere kant, pas bij uitdagende doelen ben ik geneigd mijn loopschoenen aan te trekken. Als mijn doel zou zijn '2.50' dan zou ik denken 'ach laat maar, daar ga ik geen ...tig weken geconcentreerd voor trainen).

Vandaag niets gedaan. Nog altijd zere achillespees (tja...).

Paul

1 opmerking:

paul oude vrielink zei

Hoi,

de achilles blijkt vandaag niet geprotesteerd te hebben (12x500 vlot), morgen de eerste lange duurloop, 2 uur proberen te lopen!

Groet, tot mails (of ziens)
Paul