24 augustus 2007

op zoek naar het goede gevoel

Een duurloopje zou het worden, eerst eens een grootst mogelijke rondje Mensinge-Sterre bos Roden, dit is zo'n 7.5 kilometer. Hierbij nog wat nieuwe paadjes ontdekt, die weldra aan de loopgroep zullen worden gepresenteerd.

Daarna nog hier een lusje, daar een lusje, en in totaal 20 kilometer. Het grootste deel van de loop was harken, stijf, moeizaam lopen. Pas aan het eind onstond er iets van gemak, nadat ik 10x100 meter vlot/T17 had gedaan. Het basistempo lag op 12 km/uur, voor mijn doen langzaam.

Het beviel me uitstekend, weer eens zo'n gewone duurloop in zodanig rustig tempo dat ik d'r niet moe van word. Onderweg vatte ik het plan op om zo'n mp3 speler/radio te kopen zodat ik, net zoals 23 jaar geleden in de voorbereiding van Apeldoorn'85, elke week een lange duurloop van twee uur te doen tijdens de top40 of wat zijn er voor leuke radioprogramma's die ruim twee uur duren.

POV

Geen opmerkingen: