12 november 2010

testje

Even een testje gedaan...

telkens 4 minuten loopband, 1'pauze. Tempo oplopend van 12 km/u, 13.2, 14.4, 15.6, 16.8, 18, 19, 20.

De waarden zijn vergelijkbaar met wat ik in maart had, en een stuk beter dan vorig jaar.

Jazelfs, het ging gemakkelijk tot en met 18 km/u. Die 18 ging echt goed, soepel, lage hartslag, goed coordinatief. De 19 km/u ging ook nog aardig, zonder echt al te veel moeite. Ik waande me bijna God zelf, zo goed, precies raak alle passen.

De twintig wilde ik eerst niet doen, blessuregevaar etc etc... Maar toch maar geprobeerd. Na 700 meter vond ik het wel genoeg, de loopband was wat onstabiel en ik moest een paar keer erg corrigeren. Maar ik was zekers nog niet uitgeput nee!!! Als er wat mooie vrouwen naast mij op de loopbanden hadden gestaan had ik zeker en vast de 4 minuten volmaakt.



Na het testje heb ik nog 4x1000 T16 tot 17.5 gedaan, ging goed, niet al te lastig, maar die heel lekkere coordinatie en souplesse was wat verdwenen, waarschijnlijk door dat 20 km/u tempo'tje. Totaal 10 km tempo gemiddeld 17 km/u.

Nu weer twee of drie dagen heel rustig aan, dan nog iets snels, etc... als niet Leens dan toch zeker wel Norg, 1 van de 2 zal het worden.

POV

Geen opmerkingen: