07 mei 2011

beslissingen beslissingen

Leuk dat de wereld 1 is, maar je kan er niet zoveel mee.
Je moet nog altijd beslissingen nemen, afwegen, standpunten. Of misschien juist niet. Misschien moeten beslissingen juist uit de wereld komen, niet 'zelfbedacht'. Want tenslotte ben je zelf maar een of ander objectje in de wereld en en zijn beslissingen vanuit dat object gezien, per definitie onvolledig.


Maar terzake nu:

De 6uur steenbergen, ik ga hem niet lopen, en ik zou ook zelfs zeer waarschijnlijk niet aanwezig kunnen zijn omdat, planningsdingetjes, rust, 'aan mezelf denken'. Maar het blijkt dat ik op de zaterdag toch wel, in de avond, erheen kan, en ook, dat voor mijn gevoel 'mezelf' daar in Steenbergen ligt. Ik ga d'r heen , niet om te lopen, maar om G&J te supporten, oude meester Stein nog weer eens te zien, en vele anderen. En zodoende allerlei inspiratie op te doen. 's avonds met auto heen. Mocht er nog iemand mee willen om te zien hoe dat nu gaat, zo'n 24 en 6 uur: stap maar in, ik gooi de tent wel achterin de auto.


En nog andere terzake: de training.

Donderdag hometrainer 42 km (expres), HF140-150 en 4 km rustig lopen op nieuwe wedstrijdschoenen (wat is het toch altijd een gepruts om eindelijk eens aan goed zittende schoenen te komen. Overigens blijken de problemen met enkel, voor een deel veroorzaakt te worden door antipronatie schoenen. Ze drukken de enkel in een bepaalde stand en, misschien door leeftijd etc, zijn mijn enkels daar nu gevoeliger voor. De nieuwe neutrale trainingsschoenen die ik deze week heb aangeschaft, zitten wat dat betreft perfect, geen centje pijn).

Vrijdag 16 km rustig, HF rond 125, tempo rond 11.5.

Zaterdag, 35 km fietsen HF rond 130 tempo rond 29 km/u. Ik wilde 's avonds nog even hardlopen maar na 600 meter keerde ik kom. Geen zin (sowieso een geen-zin-dagje. Na wekenlang erg druk te hebben gehad val ik nu opeens in een soort gat van niets. Ik had natuurlijk kunnen gaan stofzuigen, maar dat doe je niet op zo'n dag, dat doe je alleen als je tussendoor even 20 minuten hebt).

Morgen iets snels, dinsdag iets snels, woensdag iets snels. Dat is het schema komende week.

POV

Geen opmerkingen: