25 mei 2011

ppffffffffffffffffffff

te moe om iets zinnigs te schrijven, pogingen om 'iets leuks' te verzinnen lopen op niets uit. Een zenmeester zei 'wie moe is moet rusten'. Later meer, dus.

POV

ps. na een 9 uur uitslaap nachtje is alles weer helder.

Zondag uur ofzo gelopen

Maandag had ik nog het rondje mensinghebos (starten bij vv roden - helemaal tot achtering doorlopen - linksaf - lusje maken - terug naar vv roden) als intervallen gelopen: 1 minuut 'hard' 30 sec pauze. Het 4000meter lusje ging in 13.37 totaal, best goed. 5 jaar geleden liep ik een keer, in topvorm, 12.49 op dezelfde training. Nu niet heel hard, beetje ingehouden.
Klein beetje last linker hamstring, komt uit de rug. Te lang in verkeerde houding zitten cq lange autoritten en dergelijke. Het is precies hetzelfde als ergens in maart, toen was het zo klein dat ik het niet genoemd heb, ging toen vanzelf over.

Woensdag totaal 18 km, de (5x4' tempo's van zo'n 15 km/u gingen goed, maar toen ik 18 km/u met Geo mee wilde, voelde ik mijn hamstring weer (toch wel 600 meter in 1.57 meegelopen trouwens). Is nog geen echte blessure maar belemmert vrijuit lopen. Wel jammer, ik heb erg goede benen, veel kracht. Hardlopen is geduld hebben. En nog meer geduld.

Geen opmerkingen: