21 mei 2011

hoe serieus is alles nu eigenlijk!

Woensdag beginners+gevorderden training, ik heb 15.5 km (volgens de garmin) gelopen. Sommige wandelstukjes van 6 km/u heb ik ekspres gejogd, omdat anders de kilometers niet 'echt meetellen' (Note 1)

Donderdag hometrain, 20 km HF140, in 23.50 en 20 km HF150 in 22.40, beiden zijn 'PR's, nog nooit zo 'snel' bij zo lage HF gefietst. Wel zeer rechterbovenbeen, komt uit de rug.

Vrijdag: geen zeer bovenbeen meer. Wel hele goede duurloop, 21.1 km in 1.39.50 (volgens de Garmin) en nog 1 km uitlopen. Hartslag bleef keurig rond 130-133 de hele tijd.

Zaterdag: rustdag

Verder ben ik deze week enkele keren eraan herinnerd dat ik 'nu toch echt eens moet gaan presteren' (het waren wel andere bewoordingen, 'tijd dat je eens wat laat zien', 'tegenvallende prestaties') met bijbehorende tips. En natuurlijk zie ik nu wel kansen om mijn 45+ PR op de 10 km aan te scherpen. Waarschijnlijk vallen de betreffende tips me daarom wel op. Okee, misschien tijdens de 10 van 10aarloo, en zeker de Nacht van Groningen (halve, of misschien korter).

En ja, verder kan ik zeggen dat ... blabla... etc etc.... niet bijzonders.... het komt erop neer dat .... wordt vervolgd.


POV

ps.

Note 1: dit is niet echt waar natuurlijk, alleen de gedachte passeerde en even geloofde ik erin en begon te joggen, daarna werd gedachte als onzin van de hand geween.

Geen opmerkingen: