04 september 2007

eehhh...

Een vreemde training, ik begon eraan met het idee: een paar 200jes in 40-41 seconden om wat los te worden, maar het ging als volgt:

5x200 in 40.3, pauze 40 sec

hee, dit kan ook wel wat sneller, technisch loopt het beter als het wat sneller gaat....

5x200 in 38.1, pauze 40 sec

voelt verrassend goed, ach wat, we maken er gewoon een snelle training van, niet meer dat berekenende gedoe, kijken of de volgende serie nog sneller gaat:

5x200 in 36.6, pauze 50 seconden (ja hier had ik iets meer pauze nodig),

yes, goede benen, de techniek die me verlaten had vloeit terug in de benen, heb weer het gevoel dat ik controle heb over mijn macht, in tegenstelling tot zaterdag waar de macht er wel was maar totaal niet beschikbaar voor mij. En als laatste serie dan maar:

5x200 in 34.9, pauze 55 seconden (...)

Nu een dag later heb ik goede benen, sterk gevoel. Eens kijken of dat zaterdag nog steeds zo is.

Geen opmerkingen: