09 september 2007

oude vrielink methode

Jaja dit was een google zoekterm (ik kan zien op welke zoektermen mijn pagina gevonden wordt). Mijn non-methode trekt het land al door...!

En, zoals ik in 'Methode POV' al schreef, geen al te vastgelegd pad volgen maar ook kijken wat er niet goed gaat, proberen er wat van te leren, de zaak anders aanpakken,

en zo is het nu ook met mijn training, ik heb het gevoel dat de laatste paar maanden de training wat te 'hard' is geweest, te weinig relaxed. Vandaag een zeer rustig duurloopje 55 minuten 11.5 km/u gedaan, heerlijk, geen minuten en tijden in je hoofd maar gewoon wat rondlopen en nadenken, dat is het! Dit zet de toon de komende weken. Gewoon rustig op't gemakje trainen. Ook duizendjes heel rustig, je zult het zien. Het oude lichaam moet herstellen en zich vernieuwen.

POV

Geen opmerkingen: