28 september 2007

niet veel te melden...

Erg druk,

dinsdag/woensdag/donderdag zwaar verkouden en keelpijn, toch ging woensdag het trainen wel lekker, zo'n 12 kilometer met wat snelle stukken, ik liep van groep naar groep in 'mijn' loopgroep. De Rodernacht die ik van plan was woensdag, heb ik overgeslagen: te moe, slaaptekort, volgende dag om 06.00 opstaan.

De benen waren/zijn heel goed, conditie is ook prima, hartslag 36 in rust, maar het is druk. Gisteren en vandaag geen gaatje kunnen vinden om te trainen (of... zal ik dan nog even de hometrainer uit de kast trekken?... nee, op 5 uur slaap traint het niet lekker).

Is een rustige periode nu slecht?
NEE!

Ja ik verlies het soort conditie dat je nodig hebt om een goede halve marathon te lopen, een vermogen om anderhalf uur hard te gaan. Maar ik verlies geen algemene conditie of fitheid, de benen voelen zelfs enorm uitgerust en sterk.

Ik stop hier maar even omdat ik anders teveel Runner's World tekst genereer.

Groet
Paul

Geen opmerkingen: