17 september 2007

meer tandpijn (ach wat zijn we zielig hè)

Zaterdag naar Zuidhorn gefietst om daar de mannen aan te moedigen, ik spotte daar Henk de kouketer nog, en ook zag ik de door mij getrainde (ahum...) Jacob Vos een 51.09 lopen op de 15 kilometer. Het parcours klopte, Jacob is gewoon goed in vorm.

Voor mij een lekkere fietstraining met zo'n 45 km @ 28-29 km/u,

en zondag: halve/hele marathon kijjken, voor mij een fietstraining van zo'n 45 km @ 28 km/u en nog heel veel rustig fietsen tussendoor. Loopgroep Roden heeft zich van zijn beste kant laten zien met een deelname van 6 aan de halve marathon, allen goed gelopen, (bijna)PR's en een goed gevoel na afloop.
Daarna 's avonds nog een kilometer of 9 gelopen met 18x200 in 40 a 45 seconden, puur souplesse en gemakkelijk lopen. De trainingen gaan goed, benen voelen sterk, maar wel de hele tijd een nare pijn in onderkaak. Morgen maar even naar de tandarts fietsen...

..... misschien vragen sommigen zich af, waarom looptie nou niet die halve van Groningen? De reden is: geen zin, het hoofd staat er niet naar. Wel zin om te trainen, niet te hard, beetje bijhouden. Deze periode is qua training een soort overgangsperiode die zich opeens aankondigde, buiten mijn wil om, en waar ik maar beter niet tegenin kan gaan. Een natuurlijke herstelperiode, en dat zijn de besten.


POV

Geen opmerkingen: