13 oktober 2007

genieten!

Gedurende 2 uur 9 minuten en 48 seconden,

dit was niet de bedoeling, ik ging de deur uit met het idee 'laat ik anderhalf uur proberen te halen', maar het liep anders. De kilometers gingen gemakkelijk en soepel voorbij, in een gangetje van iets boven de 12 km/uur. Het zojuist gekochte radio/mp3 spelertje droeg daaraan bij.

Misschien dat ook de krachttraining en de olieën hun uitwerking niet missen, maar ik voelde me totaal niet moe, en moest eigenlijk op mezelf in praten om na 2.10 uur en 27.5 kilometer, te stoppen.... wat een kick!

Ok nu herstellen, met een Kanon en wat chips (light, dat dan weer wel).

Succes morgen mannen en vrouwen van de loopgroep, en alle anderen natuurlijk die de 4 mijl lopen, het zal mooi weer worden morgen.


POV

trainingen eerder deze week: woensdag 13 km incl 15x1' vrij vlot, donderdag 6 km, vrijdag rust. Vier dagen naar/van werk gefietst, daarbij vrij hard mijn best gedaan ivm kwaliteitstraining... oh ja, veel minder spierpijn deze week dan na mijn vorige krachttraining, spieren wennen er al aan.

(over de effecten van krachttraining zal ik in een van de volgende mails wat deskundigs schrijven).

Geen opmerkingen: