30 oktober 2007

bionische man?

Dat ben ik!

Zondag wakkergeworden met hoofdpijn, misschien was het Kanon wat te hard aangekomen. In elk geval voelde ik me niet goed voor een Lange Duurloop. Maar, toch maar wat duurwerk gedaan door op de hometrainer 1.20 uur te fietsen (hartslag 140), en later in de avond toch nog 12 kilometer hardgelopen (12-13 km/u). Een goede mentaliteitstraining, en in totaal was deze dag goed voor 29 virtuele kilometers. Wel opeens een pijn in de linkerenkel. De dag erop, weer met hoofdpijn wakker en beetje rillerig, maar ziekgemeld, en au, het deed best zeer daar bij die enkel.

Maar o wonder, ergens in de middag ging het opeens beter, ik begon me zelfs goed te voelen, de blessure genas plotseling, en ja, 's avonds nog een 13 kilometer gelopen.

Vandaag krachttraining, weer wat omvangrijker en zwaarder dan de weken ervoor. Ging prima.


Paul

Geen opmerkingen: