02 oktober 2007

dus toch wel!

Nog 194 nachtjes slapen!

En dan Marathon Rotterdam.

Nadat ik vorige week nog mezelf en anderen ervan overtuigde dat een marathon er niet meer inzat, veranderde er iets. Ik zag Dolf Jansen op TV, een generatiegenoot (we schelen 15 dagen), Loopgek liep zijn PR in Berlijn, en natuurlijk Gebreselassie die ook een PRretje scoorde. De woorden van Geb 'go for it' deden nog meer veranderen.

Gisteren tijdens een duurloopje kwam plotseling uit de linkerhersenhelft een muur van argumenten op mij af om toch WEL in Rotterdam te gaan lopen. Ik zal niet nader op die argumenten in gaan, maar het gevoel zei JA

dus... ik heb me ingeschreven.
En al wat getraind, gisteren 11 kilometer met daarin 5 km marathontempo (3.55/km)
Vandaag krachttraining: 5x40x 40 kg kniebuigen. Een poging op 60 kg leverde een bijna-kramp op.

POV


ps kiespijn is over, dank tandarts!

1 opmerking:

Anoniem zei

Go POV Go!