20 oktober 2007

duurloopje

na een rustdag vrijdag, vandaag een duurloop van 18 kilometer gedaan.

Het ging probleemloos, voel me fit. In de loop nog 10x500 in gemiddeld 2.01 gelopen, waarbij de hartslag telkens naar 145 opliep. Dit is laag en duidt erop dat dat het goed gaat, en ik kan na afloop nu niet zeggen dat ik me ook maar enigszins moe voel. Een groot verschil met pakweg een maand geleden!

En het traint ook lekkerder met de gedachte 'ik ben in training voor Rotterdam' dan met de gedachte, 'ik experimenteer wat met varianten op verheultrainingen'.

Er beginnen zich al contouren van een strijd in Rotterdam af te tekenen. Atleet Joost W. doet ook mee, hij zal 2.40 kunnen lopen maar ik heb meer ervaring... en de komende maanden zullen nog wel meer waardige tegenstanders opdoemen.

pov

Geen opmerkingen: