29 december 2007

t ging nie best

Dat wil zeggen,

Het was wederom een mooie trainingsloop, maar geen wedstrijd. Ergens halverwege besloot ik dat ik geen pijn wilde lijden en ging ik in lager tempo verder. Misschien lag dat aan de deze week nog intensieve trainingen, of gewoon aan het feit dat ik niet echt hard wilde gaan, of aan mijn lies die wat zeer begon te doen (en nu gevoelig is). Of aan de harde wind. Of nergens aan. Het hoeft niet zo nodig, als het niet lekker loopt dan maar niet.

Na 10 kilometer tegen de harde wind in in 39.08, ging de rest in zo'n 4.10-4.30 per kilometer, laatste twee kilometer weer 3.55/km. Totaal 1.25.55.

Gevoelsmatig kan het veel harder, maar dat zal dan nog wel blijken. Even met mijn trainster overleggen hoe en wat...

POV

1 opmerking:

Anoniem zei

De beste wensen Paul, veel plezier met trainen en in de wedstrijden!