19 december 2007

stand 5

Vandaag werd ik verrast met een erg mooi kerstpakket, beter dan welke werkgever dan ook het ooit zou kunnen maken.

DANK!!!!

En bij aflevering van het pakket kwamen de brengers even binnen, om daar mijn nieuwe bank en oude hometrainer te bewonderen. Deze stond op stand 5, wat ik normaal gesproken meestal gemakkelijk een uurtje rond kan trappen á 100 per minuut.

Uit de moeite die mijn gasten hadden om e.e.a rond te krijgen kon ik afleiden dat mijn training voorspoedig en naar wens gaat, vooral qua beenkracht. Of dat de baantraining vanavond erg zwaar was geweest.

Voor mij verliep deze lekker, 10x400 waarbij ikzelf wat 200jes in 38-40 liep, en jawel, ook een 400je in 67, wat eigenlijk heel soepel ging.

En ook voor de groep ging het allemaal goed, men had het filmpje kennelijk goed bestudeerd!

Groet
Paul

Geen opmerkingen: