21 augustus 2009

ff update

maandag gerust (nouja natuurlijk wel net als elke dag van/naar werk fietsen @28 km/u)

dinsdag 11 kilometer T12, ging moeizaam, maar geen last van lies ondanks de lange duurloop van zondag. Zeer veelbelovend! Ik verhoog de kans naar 65%!

woensdag een hartslag HADD training: 3.3 km met HF160 heen, en terug. Dit ging zwaar omdat het heel warm was. De 3.3 kilometers in 12.51 en 13.06, dus nauwelijks verval in de tweede loop, wat betekent dat ik fit ben, deze hartlag en snelheid goed verdraag. Wel enorm gezweet natuurlijk, en het vochtverlies aangevuld met 2 witbier. En ook hier, voelt reuze goed die liezen, geen last.

donderdag: ik wilde juist gaan trainen toen het begon te onweren. Maar een rustdagje genomen dus. Zo fanatiek ben ik nu ook weer niet!

Ik wil de Bommenberendloop lopen, die volgende week vrijdag is. Mijn zelfbedachte schema:
- vrijdag 2x5000 loopband T16
- zaterdag ergens een duurloopje
- zondag een langere duurloop 22 km T13
- maandag 1x8000 op de weg met wedstrijdschoenen in ongeveer T15
- dinsdag / woensdag / donderdag rustig aan
- vrijdag BB

Dan daarna nog 'ergens' een lange inspanning, bijvoorbeeld fietstocht ofzo, voor de 50 km winschoten. Alles onder voorbehoud.

POV

Geen opmerkingen: