10 augustus 2009

Klopt mijn hartslagmeter wel!?

Vanochtend naar werk gefietst, even hartslagmeter om, windstil,
blijk ik 30 km/u te kunnen fietsen bij een hartslag van 124!

Even dacht ik dat mijn hart te langzaam klopte, of dat de hartslagmeter stuk was. Maar nee, het klopt allemaal. Kennelijk is het afgelopen weekje training (70 kilometer lopen waarvan zo'n 30 kilometer op 14-17 km/u), goed aangeslagen, na de fietsweek daarvoor. De 30 km/u voelt gemakkelijk...

Vanavond probeer ik 20+ km te lopen, kijken of ik geen last van liezen krijg. Afgelopen week bleek weer eens dat ik nergens last van heb als de trainingen maar niet al te lang zijn. Halvemarathontraining kan ik probleemloos doen. Maar bij 20+ zijn er misschien problemen. Als dit niet goed gaat, dan gaat de 6 uurloop niet door.

POV

ps ik zag onderstaand filmpje ergens,



ik heb nog wel wat aanmerkingen op de techniek...

1 opmerking:

loopgek zei

en die 20+ km gingen .... ???