27 augustus 2009

weinig getraind dus geen berichten

dinsdag rust
woensdag beetje joggen tijdens training geven
donderdag rust

Morgen de halve van Groningen, Bommenberend. Ik probeer (dat is het plan) om vrij lang in te lopen, daarna gewoon vlot maar misschien niet voluit de halve te lopen, vrij lang uitlopen, zodat ik 30 km op de been ben en een goede training heb.

Dit gezegd hebbend, natuurlijk als bepaalde personen net 60 meter voor mij lopen zal ik ze toch proberen in te halen.

Benen voelen perfect, kan niet beter.

Maar linker boven kies doet zeer, zo erg dat ik ibu moet slikken om het te onderdrukken. Morgen proberen de tandarts te bezoeken. Mwah... zometeen slapen met een paracetamol, even proberen wat het beste werkt.

***edit***
niet geslapen (ja je leest het goed, gewoon hele nacht wakker gebleven), zometeen naar tandarts. Op een schaal van 1 tot 10 is de pijn een 10
***edit2***
na het uithalen van de tandwortels, nu anderhalf uur geleden voel ik nog steeds NIETS, jazelfs eigenlijk minder dan ik de afgelopen 3 maanden gevoeld heb. Dank tandarts!

Geen opmerkingen: