24 augustus 2009

Testje!

Eerst even dit: natuurlijk moet Laura om de wereld zeilen. Is er ein-de-lijk een keer iemand die iets interessants wil doen, iets wat met echt LEVEN te maken heeft, iets waar inspiratie en moed van uit gaat, iets wat aantoont wat het betekent om ECHT te zijn, iets wat gewoon GROTE KLASSE is, mag-het-weer-niet-van-de-kinderbescherming. ZUCHT. Waar moet het toch heen met dit land. WAKKER WORDEN INSTANTIES! Doe ook eens iets echts en stem toe. Besteed je aandacht aan andere kinderen en wijs hun op Laura, als voorbeeld wat je OOK met je leven kan doen.


Vanavond een zoladz testje op de loopband gedaan, het was erg warm daar binnen en mijn hartslag was in het algemeen toch wat hoger dan normaal. Maar, dat had totaal geen invloed op mijn prestaties want vandaag kon ik voor het eerst dit jaar, de hoogste stap van 20 km/u een kilometer lang volhouden. Het was kicken...

En daarbij weet ik ook meteen mijn maximale hartslag: 173 (wat keurig overeenkomt met 220 min de leeftijd), en daarmee ook maximale hartslag waarmee ik een marathon kan lopen en bijbehorende snelheid van theoretisch op dit moment 15.3 km/u, in de 2.44 (dream on). Ook is daarmee de maximale drempelhartslag 160 ongeveer, hiermee liep ik afgelopen woensdag gemiddeld 15.7 km/u.

Het bijbehorende plaatje, de dikke rode lijn geeft de test van vandaag aan, hartslagen iets hoger dan normaal door de hitte, maar dus wel een hogere max.


Geen opmerkingen: