08 mei 2012

Goede benen

Soms wil het niet. Je denkt goed te gaan lopen maar je benen staan in de achteruit stand, of je voelt continu de blessures en pijnen en moeheid.

Maar mij overkomt het omgekeerde.
Alles gaat gemakkelijk.
Blessure'tjes verdwijnen, het lijkt alsof ik een soort bionische man ben.
Benen zijn prettig, geen zwaar gevoel, gewoon lekker hard rennen.
Vanavond 5x800 in 2.55 gemiddeld, op reserve gemakkelijk gelopen, want de Nacht komt eraan.

Het gaat zelfs zo goed dat ik al stiekem (of....) aan een 1.21 zit te denken op de halve. Met een aantal in mijn voordeel werkende factoren moet dat mogelijk zijn: a) het parcours zal wel traditioneel weer 200 meter te kort zijn, b) bietensap, c) het wordt koud weer, d) ik neem een berg zelfvertrouwen mee uit Oldehove. Als ik ze er daar af kan lopen dan kan het natuurlijk ook in de Nacht.

POV

ps. Ik denk dat ik daar gewoon mijn 10,15,20 en 21.1 PR's ga lopen, dan hebben we dat ook maar weer gehad.

Geen opmerkingen: