14 mei 2012

oeh!

Knipper je even met je ogen, ben je even weg, worden eropeens een massa goede tijden gelopen!
- JV 35.35, waar ik (als schema maker zijnde) natuurlijk heel blij mee was, een beste tijd sinds 2 jaar
- PI 37.32. Laten we zeggen: als hij het kan kan ik het ook... maar gaat wel moeilijk worden.

Gisteren, ochtend 12 kilometer met wat lichte versnellingen. Benen voelden ok maar wel moe, na de zaterdagse monster training. 's Avonds wilde ik nog een uurtje lopen, dit werd slechts 3 kilometer omdat benen nog helemaal leeg waren en ik bij nader inzien niet de goede vorm wilde vergooien met een ondoordachte training.

Het wordt erg goed weer donderdag. Maar ook zaterdag. Ik wacht tot dinsdag met kiezen... waar heb ik het meeste zin in, wat doet de concurrentie, wie plaatst de prikkelende opmerking.

POV

Geen opmerkingen: