30 mei 2012

Het gaat briljant goed

Vandaag gelopen: 3x (800 - 400 - 400), pauze 1.30 dribbel, seriepauze 3'

Tijden:

1e serie: 2.58 / 1.22 / 1.21. Hier bleef ik groep J nipt voor... het was nog niet echt 'hard', we waren slechts aan het warmdraaien. Ik merkte al wel dat mijn benen goed waren omdat ik gevoelsmatig op 1.25 liep maar feitelijk werd dit 1.22.
2e serie: 2.55 / 1.20 / 1.20, J trok iets door op de 800 maar kon makkelijk volgen. De 400jes waren 'lekker hard'. Genieten.
3e serie: 2.53 / 1.15 / 1.18. De 800 voelde gemakkelijk, de 400's ook, hoewel ik meende in de verte iets van verzuring waar te kunnen nemen.

Conclusie na afloop: 'de vorm is er'. Nu de uitvoering nog. Zaterdag. We zijn benieuwd. J. deed heel cool maar ik meende toch iets van kleine twijfel waar te nemen. Zou een herhaling van Oldehove mogelijk zijn? We zullen zien. Pi is er za. ook, ik zou hem moeten kunnen pakken. Maar hij geeft nooit op. Interessant zal het worden.

POV

ps... iets later dan verwacht dit verslagje getypt, er kwamen nog wat telefoontjes tussendoor met allerlei veel belangrijker dingen, en waardoor ik me bijna verontschuldig dat ik me zo goed voel......de een is supergezond de ander is ziek of diep in de shit. Ik krijg een goede kaart toebedeeld, zonder reden, gewoon vette mazzel.

Geen opmerkingen: