10 september 2006

Aiai wat gaat het goed!

Gisterenavond, 2x5000 meter gelopen in 20.57 en 20.33. Net op het randje tussen 'gemakkelijk losjes lopen' en 'enige zwaarte in de benen voelen'.

Dit was mijn eerste 'duurloop' sinds 2 maanden ofzo weer. En het ging goed, ik had het idee dat ik het nog een keer kon doen en dus een halve marathon in 1.27 als training zou kunnen lopen. Ik probeer dat idee maar niet uit want dat zou toch wel tegen kunnen vallen.

Vandaag, met de loopgroep, een piramide 1-2-3-4-3-2-1 op ongeveer 16 km/u gelopen, hartslag 150-152 en herstel na 1 minuut tot 93. Ontspannen dus, een echte souplessetraining.

Ik voelde mijn linkerachillespees een klein beetje, en het is niet verergerd door de training.

Ik 'draai fantastisch', heb het idee dat ik morgen als het zou moeten een hele goede 4mijl zou lopen. En dan is het oppassen! Niet die 'training teveel' doen, morgen misschien een rustdag en dinsdag rustige 300jes denk ik. Eigenlijk: nog een maand lang geen stommiteiten uithalen, dat wordt lastig!

Groet
Paul

Geen opmerkingen: