12 september 2006

Zulk mooi weer, dat vraagt om een mooie training!

Hallo allemaal,

Vandaag had ik nog wat naweeen van de krachttraining: iets gevoelige kuiten en wat zware bovenbenen.

Maar, het was zo mooi weer en na het inlopen draaide het zo goed dat ik mijn favoriete 20x300 (0.30pauze) wilde doen.

De eerste 7 stuks gingen gemakkelijk in 58 sec, maar daarna sloeg de warmte of de krachttrainingsvermoeidheid toe en na 15 stuks (laatste 8 in 60-61) was het genoeg geweest. Ik had geen zin om de training door te drukken. En geen zin om de vorm kapot te trainen. Bovendien, al enkele dagen 'iets' last van keel (rochel), maar dit heeft geen merkbare invloed op kracht.

't is altijd een beetje lastig om te bepalen op zo'n dag of, en hoe hard, je kan trainen. Mijn idee is dat je probleemloos vlotte minuutjes kan lopen en dat het zichzelf wel wijst of je te moe bent. Nooit ergens doorheen drukken. Ik zou vandaag geen voluit-training durven doen.

Groet.
paul

Geen opmerkingen: