04 maart 2010

even rustig aan

ik voel al enkele weken mijn rechterknie. Op een schaal van 0 tot 10 is het een 1 of een 2, vaak ook een 0. Dus eigenlijk niets aan de hand, maar voor marathontraining moet het eigenlijk gewoon altijd een 0 zijn.

Vandaag een 28 km gefietst, om even wat soepel te bewegen inplaats van die hardloop schokken. En dat ging heel goed, met een gangetje van 28 km/u tufte ik een rondje door het koude landschap. Maar net op tijd binnen voor de sneeuw.

Na 1 (deze) loop loze dag, mis ik het alweer en lijkt de training van gisteren (2x6x1 minuut op 14 a 18 km/u) al lang geleden. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik direkt na de training van half10 tot half4 's nachts aan het werk ben geweest om onoplosbare problemen op te lossen.

enfin... verder niets aan de hand hoor. De wereld is helemaal ok!

POV

Geen opmerkingen: