11 maart 2010

Moe en nog eens moe

Het duurblokje was 212 kilometer in 14 dagen. Hiervan 11 trainingsdagen dus bijna 20 km/loopdag.

En nu ben ik moe en leeg. Kan van werk komen of door van alles en nog wat, druk en drukte. En mijn benen voelen als een soort zware boomstammen. Zere rug aan 1 kant. Ik denk van de Yoga naar zijkant-buig oefening.

Dus morgen in Haren de halve lopen?
Laten we maar proberen. Goed slapen en lopen maar. Het wordt in elk geval leuk want weer even iedereen zien die ik al een jaar niet gezien heb, voor- en napraten, misschien wel zwemmen na afloop! En het lopen. Geen idee, echt niet. Ik ben nu gedesorienteerd wat dat betreft. Geen plan. Geen zin in een plan. Alles wat gebeurt zal goed zijn.

Training deze week:
Dinsdag dus 4x1000 3.41 totaal 20 km
Woensdag 7-6-5-4-3 minuten
Vrijdag 6 km incl 3x700 T16 loopband

Geen opmerkingen: