18 december 2010

Ongeplande lange duurloop



Na cancel peizerloop: toch maar getraind, een duurloop, aangekondigd als 9 km/u met wandelpauzes. Werd stieken toch een duurloop tegen de 10 km/u aan. Erg mooi, eigenlijk (foto's plak ik er later op, als ik mn connector kabeltje gevonden heb), lekker koud, lekker langzaam, zeker voor mij. En omdat het na 24 km nog gemakkelijk ging EN ik ook dacht aan de verre 6 uur- en 100 km-plannen, er samen met E. nog een 8 km rondje achteraan geplakt; dit ging ietsje vlotter; daarna nog 3 km T12 en hierbij ging hartslag naar 135/140. Ergens ontbreekt nog 2 km in de grafiek omdat de 405 uit stond. Op het laatst werd ik toch wel wat moe, dwz een soort 'sneeuwblind' en ook 3.5 uur op de been.

Eenmaal thuis voelde ik me opeens weer marathonloper, net of de benen met een klap weer in de juiste stand staan. Ook niet gek, dit gevoel, want de afgelopen 7 dagen 116 km gelopen!!!

POV

Geen opmerkingen: