21 december 2010

de training

Zondag was ik nog niet hersteld van de lange zaterdagduurloop. Ook door de kou en de 4 uur durende tocht had ik wat keelpijn. 40 minuten hometrainer voor 'Boer zoekt Vrouw' (dit is overigens niet waar, het was voor een of andere onduidelijke serie maar BZV is interessanter. Toch????).

Maandag lekker warm binnen, 8 km loopband en 30' hometraineren, relax, bijpraten, opwarmen, heerlijk.

Dinsdag 5x2000 bij min 7 graden. Dit waren telkens 1000 windmee/1000 windtegen, in 3.50-55 windmee, en 4.00-4.20 windtegen. En windtegen was het zo erg koud dat ik geen zin had om 'diep' te gaan. Wat vond ik die ene 30 km training in de zomer toch fantastisch, starten bij 24 graden. Mijn ogen bevroren nu bijna en alle overige uitstekende delen ook. Mijn mede lopers wilden wat langer uitlopen 'om af te koelen'. Tja. En het is inderdaad veel leuker om gewoon lekker te gaan schaatsen. Even gaatje in agenda vinden.

Grafiek publiceer ik niet, want ziet er saai uit. Hartslag 148 en tempo 15.1/14.6 km/u, het kon officieel wel harder maar in onderkoelde toestand functioneert het lichaam niet goed.


POV

ps.
Na anderhalf uur in bad liggen is de ergste kou er nu wel uit, lekker lezen met de nieuwste van Grunberg. Hij beschrijft de werking van het universum.

Geen opmerkingen: