05 december 2010

20 km

Het voelt als weer mijn eerste lange duurloop, in aanloop naar volgende marathon.

20 kilometer, in 50.15 resp 50.45, met hartslagen van 130 cq 125. Ging eigenlijk heel soepel. Ik voelde geen macht en snelheid maar eenmaal thuis was ik dan ook helemaal niet moe.

Verder was het een heel merkwaardige loop want heenweg richting 7huizen en verder was okee, niet erg glad. Maar op de terugweg werd alles spekglad en ben ik midden op de weg gaan lopen om de kans op uitglijden te minimaliseren. Het was toch rustig...

POV

ps ik had nog een soort mystieke ervaring, onderweg voelde ik de rust van het universum over mij neerdalen (dit is een onbeholpen poging iets in woorden te vangen). Maar wel lekker ivm de te verwachten gestresste werkweek (want instelling is nu: ach, werk, vanaf Jupiter gezien is alles flauwekul).

Geen opmerkingen: