01 december 2010

Min 7even!

Het was wel heel erg koud, vanavond.

Om half8 al even naar de VVRoden gelopen om te kijken hoe koud het daar was en om eventuele baangangers op te vangen. Drie kilometer.

Daarna na 8 uur, de gewone training, totaal bijna 13 kilometer volgens mijn 405. Ik heb een aantal kilometertjes op 15km/u meegelopen, dit ging erg gemakkelijk en ik voelde niets van de training van gisteren. Wel wat stijf van de kou, en op het laatst kon ik bijna geen trainingsinstructie meer uit mijn bevroren mond krijgen.

Maar de loopgroeptraining verloopt goed richting Peize 18 december, ondanks kou werd de 2x (3x1000/1'p) goed en ook snel genoeg afgelegd. Volgende week nog een vergelijkbare training (waarschijnlijk 2x (2x1500) op de baan, korte pauze), zwaar, maar ook prikkelend en de benen zullen in de juiste toestand van kracht komen.

POV

Geen opmerkingen: